|
 |
אזור בארץ: כל הארץ |
 |
שם איש קשר: אמא פלוס |
 |
טלפון: 02-1599599122 |
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - |
 |
כתובת: כל הארץ |
 |
כתובת אתר: www.tinokima.co.il |
|
|
|
|
מאמרים
 |
|
טיפים לברית מילה
מתחתנים
טיפים לארגון ברית מילה
1. חשבו מראש על מספר האורחים שברצונכם להזמין לברית מילה.
2. החליטו האם ברצונכם לערוך את הברית מילה ביחד עם המסיבה, או בנפרד.
3. במידה והחלטתם להפריד בין הברית מילה למסיבה, חשבו על מועד נוח. למסיבה: שישי צהריים? יום חול אחר בצהריים? ערב של יום חול? מוצאי שבת? ברית מילה בשבת?
4. נסו לדמיין מה סוג המקום שהייתם רוצים לחגוג בו.
5. שקלו מה דרגת הכשרות הדרושה לכם באירוע.
6. סכמו מה התקציב שאתם מוכנים להקדיש למסיבה.
7. צלצלו לחברת לי קל אירועים לקבלת מידע ממוקד: והצעה לארגון ברית המילה .
8. אפשר להשתמש במוזיקת רקע, אבל אל תוותרו על שירותיו של צלם. הילד יהנה מאד להתבונן בתמונותיו, לכשיגדל.
אז המון מזל טוב!
לי קל חתונות גני אירועים בר מצווה ברית מילה.
|
 |
|
טיפים לבת מצווה
בת מצווה
1. הכינו רשימות מוזמנים כדי לדעת כמה אורחים ברצונכם להזמין לבת המצווה. החליטו וסכמו האם יש לצרף את ילדי וילדות הכתה למסיבה של המבוגרים.
2. החליטו על מועד רצוי לבת המצווה : ערב של יום חול? מוצ"ש? שישי צהריים? שבת צהריים?
3. חשבו בגדול על סגנון המקום הרצוי: גן? מלון? אולם? מסעדה? מקום עם אופי?
4. דמיינו מה אופיו של המקום שיתאים לכם לבת המצווה: אלגנטי או טבעי, מושקע או פשוט.
5. תכננו מיקום גיאוגרפי נוח לכם ולאורחים.
6. בדקו מה דרגת הכשרות הרצויה לגבי האוכל.
7. בדקו מה התקציב העומד לרשותכם לארגון בת המצווה.
8. צלצלו לחברת לי קל אירועים וקבלו המלצה על המקומות המתאימים לכם ביותר- במחיר הטוב ביותר.
9. התחילו לסייר במקומות לאחר תאום טלפוני.
10. חשבו על סגנון המוזיקה: תקליטן? צמד? זמר או זמרת עם לווי של נגן?
11. הזמינו צלם טוב: עבודתו היא הדבר הממשי היחידי שנשאר מהאירוע.
12. נסו למצוא בידור גם לילדים, במדה ויש לכם יותר מעשרה ילדים בין האורחים.
לי קל חתונות גני אירועים בריתה ברית מילה.
|
 |
|
חתונה טיפים
1. החליטו באיזו עונה של השנה ברצונכם להתחתן.
2. הכינו רשימות מוזמנים כדי לדעת כמה אורחים ברצונכם להזמין לחתונה.
3. חשבו בגדול על סגנון המקום הרצוי: גן אירועים ? מלון? אולם? מסעדה? מקום עם אופי?
4. דמיינו מה אופיו של המקום שיתאים לכם לחתונה: אלגנטי או טבעי, מושקע או פשוט.
5. תכננו מיקום גיאוגרפי נוח לכם ולאורחים.
6. בדקו מה דרגת הכשרות הרצויה לגבי האוכל.
7. שבו יחד עם ההורים ובדקו מה התקציב העומד לרשותכם לארגון האירוע.
8. צלצלו לחברת לי קל אירועים וקבלו המלצה על המקומות המתאימים לכם ביותר- במחיר הטוב ביותר.
9. תתחילו לסייר במקומות לחתונה לאחר תאום טלפוני.
10. בדקו בכל מקום מה בדיוק כלול במחיר המנה ומה כרוך בתשלום נוסף. כך תוכלו לעשות השוואה כלכלית לגבי כדאיות המקום.
לי קל חתונות חתונה בריתה בריתות גני אירועים ברית מילה
|
 |
|
בר מצווה טיפים
1. הכינו רשימות מוזמנים כדי לדעת כמה אורחים ברצונכם להזמין לבר המצווה. החליטו וסכמו האם יש לצרף את ילדי הכתה למסיבה של המבוגרים.
2. החליטו על מועד רצוי: ערב של יום חול? מוצ"ש? שבת חתן (סוף שבוע בבית הארחה או בבית מלון) ? שישי צהריים ? שבת צהריים?
3. חשבו בגדול על סגנון המקום הרצוי: גן? מלון? אולם? מסעדה? מקום עם אופי?
4. דמיינו מה אופיו של המקום שיתאים לכם: אלגנטי או טבעי, מושקע או פשוט.
5. אל תשכחו לשאול את בעל השמחה מהם העדפות שלו - הוא חתן הבר מצווה.
6. תכננו מיקום גיאוגרפי נוח לכם ולאורחים.
7. בדקו מה דרגת הכשרות הרצויה לגבי האוכל.
8. בדקו מה התקציב העומד לרשותכם לארגון בר המצווה.
9. צלצלו לחברת לי קל אירועים וקבלו המלצה על המקומות המתאימים לכם ביותר- במחיר הטוב ביותר
10. התחילו לסייר במקומות לבר המצווה לאחר תאום טלפוני.
11. חשבו על סגנון המוזיקה: תקליטן? צמד? זמר או זמרת עם לווי של נגן?
12. הזמינו צלם טוב לבר המצווה: עבודתו היא הדבר הממשי היחידי שנשאר מהאירוע.
13. נסו למצוא בידור גם לילדים - במדה ויש לכם יותר מעשרה ילדים בין האורחים.
|
 |
|
בר מצווה בת מצווה טיפים לאירוע מוצלח
טיפ מס" 1- פה לא מעשנים.
המעשנים מרגישים לאחרונה ב"עונש" על כך שאין מאפשרים להם לעשן במקומות סגורים. התחשבו בהם והכינו להם מראש פינת עישון. זה אמור להיות באוויר הפתוח, רצוי עם ריהוט אלטרנטיבי, מאפרות – ולא יזיק אם תישאר בסביבה גם פינת בר פתוחה. כך הם יברכו אתכם פעמיים: פעם ראשונה בזכות הבר מצווה, ופעם נוספת בזכות ההתחשבות.
טיפ מס" 2- אורחים לקיץ.
אם יש לכם אורחים שהם תיירים שלא יודעים עברית - או "עולים חדשים" מלפני 40 שנה שטרם הספיקו ללמוד עברית, התחשבו בהם. נסו להושיב לידם אדם המבין עברית ויודע את שפתם, כדי שיוכל לתרגם להם את שמות המאכלים המוצעים. אם אין אפשרות למצוא "מתורגמן", דאגו להדפיס את התפריט (שנהוג לאחרונה לשים על כל שולחן), גם בשפה שלהם. הם יודו לכם על תשומת הלב בפה מלא - תרתי משמע. בתיאבון!
טיפ מס" 3- מתנות.
אם קיבלתם מתנות ממש ולא צ"קים, ואם חלק מהמתנות לא נראה לכם, יש חנויות שמוכנות לקבל אותן ולזכות אתכם בכסף. אמנם לא במלוא הערך, אבל עדיף על חפצים מיותרים. היום כבר לא מודרני להחזיק מתנות בבוידעם.
טיפ מס" 4- לשבת בבקשה סידורי ישיבה.
השתדלו לערוך הושבה מסודרת של האורחים. אורח שמגיע מאוחר ותר אחר מקום ישיבה חש מבוכה רבה. לך תדע אם הכסא באמת תפוס או שאתה לא מספיק נחמד בעיני היושבים סביב השולחן...
טיפ מס" 5- אירוע קוקטייל.
סגנון הקוקטייל מתאים רק לשלב של קבלת הפנים, ולא לזמן ממושך מדי. דאגו למספיק מקומות ישיבה לכל האורחים. עדיף להשאיר כמה כסאות ריקים, מאשר אפילו שני אורחים עומדים. נצלו את האופנה: הושיבו את הצעירים סביב שולחנות אבירים, את הילדים יחד, את קרובי המשפחה ליד אותם שולחנות. כולם ירגישו הרבה יותר טוב!
טיפ מס" 6- אוכל בריא.
בימינו, כשמטיפים כל כך על אוכל בריא, אל תשכחו להכין מנות גם לשומרי דיאטה. הכוונה לא לאלה שהחליטו היום דווקא לרדת במשקל, אלא לאנשים ששומרים על המזון מטעמי בריאות. דאגו שיהיה אוכל צמחוני, מזון דל כולסטרול, דל מלח ודל סוכר – בקיצור, אוכל דל ומדולדל. אין צורך שיהיו תחליפים לכל המנות: מספיק בהחלט אם יהיה מבחר מייצג. האורחים יעריכו מאוד את תשומת הלב ויהנו יותר באירוע שלכם.
טיפ מס" 7- לתפוס פיקוד.
רוצים להיות בטוחים שאין שום בעיה עם השירות באירוע שלכם? מנו את הדודה הביקורתית לתפקיד הרם. אין דבר שיעמוד בפניה ואתם תוכלו לבלות בשקט - או ברעש, כפי שתחליטו. היא כבר תדאג שהסבא יקבל את המנה שלו בזמן, שהדוד מאמריקה יקבל את התיבול האהוב עליו (ברוב המקרים: קטשופ..) בעוד שאתם מבלים באירוע שלכם.
טיפ מס" 8- כשרות באירוע.
מה לעשות כאשר ישנו ויכוח לגבי דרגת הכשרות באירוע? יש מתחתנים שמסתפקים בכשרות של הרבנות, אבל לפעמים יש פלג משפחתי שזקוק להכשר גלאט. במקרה כזה כדאי להתייחס למספרים: אם הפלג הדורש הכשר מיוחד הוא קטן יחסית, המתחתנים יבחרו במקום כשר ויזמינו מנות עם הכשר הגלאט הנדרש. אבל אם רוב האורחים אוכלים רק גלאט, צריך לחפש מקום שמציע אירוע גלאט מלא..
טיפ מס" 9- מקום וקייטרינג.
ככלל, מקום המוצע להשכרה ודורש בחירת קייטרינג בנפרד הוא תמיד יקר יותר ממקום שווה-ערך, שמחזיק קייטרינג משלו. נסו למצוא מקום שמציע גם את האוכל שלו. אם המקום מוצא חן בעיניכם, בדקו את התפריט. אם האוכל לא נראה לכם או לא טעים דיו לטעמכם, חפשו מקום אחר. לא חסרות היום הצעות, כך שסביר להניח שבסוף תמצאו את מבוקשכם גם מבלי להיכנס להוצאות ענק.
טיפ מס" 10- מקום לאירוע.
כשאתם משוחחים על התפריט, שימו לב אם התפריט הבסיסי מספק. יש מקומות המציעים מחיר אטרקטיבי, אבל התפריט הבסיסי כל-כך עלוב, עד שאין ברירה אלא להעשיר אותו. אז יסתבר שהגעתם לאותן עלויות כמו במקום יקר יותר- אז אנא היזהרו. עוד דבר שיש לשים אליו לב: נניח שיש לכם 250 אורחים. תוך כדי חיפושים, מצאתם מקום מ-ד-ה-י-ם - רק מה - הוא מתאים ל-800 איש. אם תתעקשו עליו, תצטרכו קרוב לודאי לשלם על מינימום של 400 מנות. וגם אם הכסף נשפך אצלכם כמים, עדיין האורחים שלכם ירגישו כאילו שחלק גדול מהאורחים לא הגיעו. גם שילמתם יותר וגם זה מרגיש עלוב - אז למה לכם?
הטיפ החשוב מכולם: הלכתם לאיבוד מרוב מידע באינטרנט ובקטלוגים? רוצים לדעת מה רמתם של המקומות באמת מעבר לתמונות היפות? שואלים מה התמורה האמיתית למחיר המוצע? היכן יש מבצע? צלצלו: לחברת לי- קל אירועים וחתונות 1599-599-122 ותקבלו את המידע ללא תשלום.
לי קל- חתונות חתונה בר מצווה גני אירועים ברית מילה
|
 |
|
נכנסים לחופה
מתחתנים
מזל טוב!
הגעתם לרגע המרגש, אחרי כל ההכנות ובחירת הספקים אתם צועדים לחופה.
כמה דברים לדעת בטרם תצעדו בדרך לנישואין.
יש זוגות המעדיפים לצעוד לחופה ללא ההורים וללא מלווים. התקליטן מזמין לחופה את ההורים, ולאחר שההורים הגיעו לחופה, התקליטן מזמין את הזוג לצעוד אל החופה בשיר מרגש.
אפשרות נוספת היא: שהורי החתן מלווים את החתן אל החופה והורי הכלה את הכלה. במקרה כזה התקליטן מזמין את הכל והחתן בנפרד, יחד עם ההורים.
אם הזוג בחור להיכנס לחופה עם ההורים, ואחד ההורים של בני הזוג נפטר, והוא צועד יחד עם הדוד או האח, רצוי לבקש מהתקליטן מראש, שיזמין את בני הזוג יחד עם המלווים ולא עם ההורים. כך תיחסך מבוכה וגם דמעות...
יש זוגות שבוחרים להיכנס בנפרד וגם בשירים נפרדים, נסו שלפחות אחד מבני הזוג יכנס עם שיר שמח ומקפיץ. החתן נכנס ראשון לחופה והכלה אחריו. כאשר הכלה מגיע עד לחופה, בטרם היא עולה, החתן ניגש לכסות את פניה בהינומה. נסו לשלב בכניסת הכלה שיר שמח, ראיתי המון מקרים שזה הוסיף המון צבע ומצב רוח לאורחים.
לי קל
- חתונה בריתה גני אירועים
|
 |
|
גן או אולם
גני אירועים אולמות אירועים – זאת השאלה ?
רבים מתלבטים בין גן אירועים לאולם אירועים, לשניהם יש יתרונות וחסרונות, ההבדל המהותי בין שניהם הוא בעיקר המחיר.
גן אירועים
לרוב בגני האירועים יש יותר צבע. הכניסה היא דרך צמחיה ירוקה, דשא ותאורה מיוחדת שבהחלט מותירה רושם רב.
חתונה בקיץ : בגני אירועים אפשר לערך את כל האירוע בחודשי הקיץ, בגן, תחת כיפת השמיים. אפשרות נוספת היא לערוך את החופה בחוץ ואז להיכנס לגן המקורה.
חתונה בחורף : בחורף אפשר להחליט באותו היום, בהתאם למזג האוויר, אם לערוך את החופה בגן או בתוך האולם. החסרונות בגני אירועים: רישיון עסק, לרוב הגנים אין רישיון עסק.
דבר נוסף הוא המחיר, המחירים בגני אירועים יקרים יותר מאולם אירועים, ברוב הקרים בצורה משמעותית. נקודה נוספת בגן אירועים יש הגבלת זמן לאירוע מכיוון שגנים רבים נמצאים באזורי מגורים והדבר מפריע לשכנים.
אולם אירועים
רבים חוששים להתחתן באולם אירועים בעיקר בגלל "הסטיגמה" שיצאה לאולמות לאחר פריחתם של גני האירועים.
היום ניתן למצוא אולמות אירועים בעלי עיצוב מיוחד ומרשים, מצוידים במערכות הגברה ותאורה מתקדמות, ושוב, מחיר שפוי לחלוטין.
לכל אולם אירועים שמכבד את עצמו יש רישיון עסק, את המוסיקה אפשר לנגן עד שעה מאוחרת בלי חשש מהשכנים,
דבר נוסף : באולם אירועים יש מיזוג! {כן, זה דבר חדש} אתם שולטים וקובעים את הטמפרטורות, בשונה מגן אירועים שהאירוע נערך בחוץ.
נקודה נוספת למחשבה, רוב אולמות האירועים נמצאים במקומות נגישים וניתן להגיע אליהם ללא שום בעיה.
לפני שאתם מחפשים מקום לחתונה , בדקו מהו התקציב העומד לרשותכם ואז החליטו מהי האופציה הטובה ביותר עברוכם.
צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם במציאת מקומות לחתונה
.
לי קל חתונה בריתה בריתות .
|
 |
|
שאלות חשובות לפני חתונה
מתחתנים
החלטתם להינשא? מזל טוב!
השלב הבא אחרי ההחלטה הוא למצוא מקום לערוך בו את טקס החתונה.
לפניכם מספר שאלות שחשוב לשאול כאשר הולכים לראות מקום לאירוע.
מה מחיר המנה הסטנדרטית?
מה מחיר האקסטרות?
מהו מספר המינימאלי של אורחים שהמקום מסכים לקבל?
מה המספר המקסימאלי שיכול המקום להכיל?
מה הם הרישיונות של המקום?
מה דרגת הכשרות של האוכל במקום?
האם יש שמירה והכוונה בחניה?
האם יש אבטחה במקום?
מה העיצוב לשולחנות החתונה, לחופה ולכניסה , שמעניק המקום?
אם, חלילה, יש לכם בחתונה אורחים נכים, בררו: - האם יש גישה ושירותים לנכים?
האם האוכל מוגש לשולחנות או שהוא נמצא במזנונים?
אם בחרתם במזנונים- מה מספר נקודות ההגשה במזנונים?
מה הרזרבה המובטחת?
במידה ויש צורך, האם המקום יכול לספק מנות בכשרות גלאט?
מה מספר המלצרים על כל שולחן?
מה שעת הסיום של החתונה? האם צריך לשלם על שעה נוספת- ואם כן, כמה?
האם יש חניה חופשית או בתשלום? ואם יש חניה, לכמה מכוניות היא מספיקה?
כמה עולה מערכת ההגברה?
כמה עולה ההשכרה של מערכת התאורה?
מהם תנאי התשלום? מקדמה ויתרה?
האם במקום קיים חדר לזוג ולהורים?
מזל טוב!
דתי קל חתונות ואירועים חתונות בר מצווה גני אירועים
|
 |
|
להירשם ברבנות
זוגות הרוצים להינשא צריכים להגיע למעוצה הדתית על מנת לפתוח תיק נישואין , לפני הרישום צריך כל אחד מבני הזוג לקבל תעודת רווקות. אם אתם מתגוררים באותה העיר, אתם יכולים לקבל את תעודת הרווקות ואת פתיחת תיק הנישואין באותו המקום מבלי לגשת פעמיים.
מומלץ להגיע לרבנות בלבוש צנוע.
בשביל לקבל תעודת רווקות יש צורך ב:
* תעודת זהות {מעודכנת} שבה מצוין המצב המשפחתי .
* להצהיר בכתב על המעמד.
* להביא שני עדים ממין זכר {במקומות מסוימים ניתן להביא נשים בתור עדות}, המכירים את החתן והכלה ושיכולים להעיד על זהותו. גם על העדים חובה להצטייד בתעודת זהות.
* שני תמונות פספורט.
לאחר קבלת תעודת הרווקות אפשר לפתוח את תיק הנישואין.
בעת ההרשמה לפתיחת תיק נישואין יש צורך ב:
* להציג תעודת זהות מעודכנת בפני רשם הנישואין. אם אחד מבני הזוג אינו תושב מדינת ישראל יש להציג דרכון בתוקף
* להצהיר בכתב על המצב האישי והמשפחתי של כל אחד.
* כל אחד מבני הזוג צריך להביא שני עדים ממין זכר.
* להביא שלוש תמונות פספורט.
* להודיע על המקום בו מתכוונים לערוך את החתונה.
לגבי מקרים שונים:
* נערה שטרם מלאו לה 17 שנה תוכל להינשא רק בהיתר של בית משפט מחוזי.
* גרוש/ה צריכים להמציא תעודת גירושין מבית דין אזורי רבני, כולל מעשה בית דין, פסק דין הקובע את מעמדם האישי של בני הזוג לאחר הגירושין, או פסק דין הצהרתי מבית דין רבני רשמי המאשר את הגירושין.
* גר/גיורת צריכים להמציא תעודת גיור מבית דין רבני בארץ.
* אלמן/ אלמנה צריכים להמציא תעודת פטירה {העתק רשמי} של בן הזוג שנפטר. אלמנה שבכוונתה להינשא, צריכה לקבל חליצה. תעודת חליצה ניתנת רק ע"י בית דין רבני בארץ.
את ההרשמה לפתיחת תיק הנישואין יש לבצע לא יותר משלושה חודשים ולא פחות מארבעים וחמישה ימים לפני תאריך החתונה המיועד.
מזל טוב לכולם ובהצלחה!
לי קל אירועים גני אירועים
|
 |
|
גן או אולם
גני אירועים אולמות אירועים – זאת השאלה ?
רבים מתלבטים בין גן אירועים לאולם אירועים, לשניהם יש יתרונות וחסרונות, ההבדל המהותי בין שניהם הוא בעיקר המחיר.
גן אירועים
לרוב בגני האירועים יש יותר צבע. הכניסה היא דרך צמחיה ירוקה, דשא ותאורה מיוחדת שבהחלט מותירה רושם רב.
חתונה בקיץ : בגני אירועים אפשר לערך את כל האירוע בחודשי הקיץ, בגן, תחת כיפת השמיים. אפשרות נוספת היא לערוך את החופה בחוץ ואז להיכנס לגן המקורה.
חתונה בחורף : בחורף אפשר להחליט באותו היום, בהתאם למזג האוויר, אם לערוך את החופה בגן או בתוך האולם. החסרונות בגני אירועים: רישיון עסק, לרוב הגנים אין רישיון עסק.
דבר נוסף הוא המחיר, המחירים בגני אירועים יקרים יותר מאולם אירועים, ברוב הקרים בצורה משמעותית. נקודה נוספת בגן אירועים יש הגבלת זמן לאירוע מכיוון שגנים רבים נמצאים באזורי מגורים והדבר מפריע לשכנים.
אולם אירועים
רבים חוששים להתחתן באולם אירועים בעיקר בגלל "הסטיגמה" שיצאה לאולמות לאחר פריחתם של גני האירועים.
היום ניתן למצוא אולמות אירועים בעלי עיצוב מיוחד ומרשים, מצוידים במערכות הגברה ותאורה מתקדמות, ושוב, מחיר שפוי לחלוטין.
לכל אולם אירועים שמכבד את עצמו יש רישיון עסק, את המוסיקה אפשר לנגן עד שעה מאוחרת בלי חשש מהשכנים,
דבר נוסף : באולם אירועים יש מיזוג! {כן, זה דבר חדש} אתם שולטים וקובעים את הטמפרטורות, בשונה מגן אירועים שהאירוע נערך בחוץ.
נקודה נוספת למחשבה, רוב אולמות האירועים נמצאים במקומות נגישים וניתן להגיע אליהם ללא שום בעיה.
לפני שאתם מחפשים מקום לחתונה , בדקו מהו התקציב העומד לרשותכם ואז החליטו מהי האופציה הטובה ביותר עברוכם.
צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם במציאת מקומות לחתונה
.
לי קל חתונה בריתה בריתות .
|
 |
|
הדובדבן שבקצפת
הישראלים אוהבים קינוחים ודברים מתוקים, רצוי כמה שיותר מתוק ומגוון גדול ככל האפשר. ישראלי רואה עוגה מפתה וזכר הדיאטה נשכח כלא היה. שימו אחד מאיתנו מול שולחן קינוחים מלא וצבעוני ותראו איך עיניו בורקות ורירו ניגר.
ואחרי שהדגשנו כמה כולם אוהבים את המתוק המתוק הזה, בואו נדבר על הקינוחים בבר/ת המצווה המשפחתית שלכם. אחרי מנה ראשונה מושקעת, מנה עיקרית יקרה ואיכותית ומנות ביניים אין ספור, אם הקינוח לא יהיה שווה הכל ישכח. הרי יש לנו זכרון קצר. הקינוח אחראי לטעם הטוב שיש לאורחים בסיום האירוע, לזכרון המתוק מהאירוע ומכם - המשפחה המלכותית.
נתחיל מנושא הכשרות. בהנחה שאתם רוצים לשמור על כשרות בר המצווה ובמידה והקייטרינג הוא בשרי, כמו ברוב האירועים, הקינוחים יהיו פרווה. אמנם בשנים האחרונות רמת קינוחי הפרווה השתפרה מאד, אולם עדיין, ולא משנה מה יגידו לכם - יש הבדל. אבל אין מה לעשות בנידון. כמובן שגם החלב לקפה יהיה צמחי. במידה והארוחה חלבית, כמובן שהקינוחים יהיו חלביים ואז הבעיה נפתרה.
ואחרי שאמרנו את זה, אפשר להמשיך לדברים הטעימים באמת. מגוון הקינוחים האפשריים לסיום הארוחה הוא גדול מאד ותלוי בטעמכם האישי, מידת ההשקעה הכספית, הגיוון שאתם רוצים ועונת השנה. חשוב מאד לגוון בין סוגי הקינוחים ולא להתמקד רק בפירות, או לחלופין רק בעוגות כבדות ומשמינות משוקולד.
סוגי הקינוחים נחלקים לעוגות, גלידות, קינוחים מיוחדים ופירות העונה. בתחום העוגות, אפשר למצוא את עוגת השוקולד הקלאסית, עוגת שכבות משוקולד ועוד וריאציות של עוגת שוקולד משולבת. כמובן שאסור לשכוח את מקומה של עוגת הגבינה המסורתית, כאשר אפשר להחליפה בעוגת גבינה עם פירורים או עוגת גבינה עם פירות יער. עוגת כרמל הפכה נפוצה מאד בתקופה האחרונה, כאשר גם עוגת ריבת חלב תעשה טוב לאורחים שלכם.
בתחום הגלידות, חייבים להקפיד לתת לפחות 2-3 סוגי גלידה. גלידת שוקולד זה Must, גלידת וניל גם היא נפוצה מאד ומתאימה לצידם של מרבית הקינוחים ולא יזיק אם יהיה גם טעם אחד חמצמץ לגיוון כמו לימון, אננס, תות וכדומה. לא לשכוח את הסורבה, שהוא טעים ומרענן בכל מצב.
במסגרת הקינוחים המיוחדים אפשר לציין את הסופלה, פאי התפוחים/דובדבנים/תות, מוס השוקולד, קרפים חמים עם קצפת או שוקולד וקרם הבוואריה הנצחי. אחד או שניים מאלו ישפרו מאד את מגוון הקינוחים ויעלו פלאים את מצב הרוח.
קצת על עונות השנה... בקיץ, כדי להוסיף חלק מפירות העונה לחגיגית המתוק, על מנת להתחשב בשומרי הדיאטה ולאזן עם המאכלים עתירי הקלוריות. סברס יהיה נפלא כמנה אחרונה, כך גם אגסים, תפוחים אדומים, אבטיח הוא מאכל חובה בעונת הקיץ וגם מקומו של המלון אסור שישכח.
בחורף, לעומת זאת, אפשר לחגוג עם תותים וקצפת, גויאבות וכמובן כל פרי ההדר.
מאחר שחלק לא מבוטל מהאורחים הם ילדים, במחיר סמלי ביותר אפשר לחלק להם קרטיבים קרירים, ארטיקים מושקעים או מוצר קפוא אחר (גם ברד בא בחשוב). העלות היא אפסית ועשרות ילדים יצאו מרוצים.
אחת השאלות החשובות היא איך לספק את כל מוצרי הפלא הללו לאורחים המורעבים לסוכר. האם הגשה על ידי מלצר ישירות לשולחן היא הפתרון הטוב? בטוח שזה הפתרון היפה והאסטטי, אולם הגשה לשולחן לא מאפשרת לכם לגוון יתר על המידה את בר הקינוחים. בר מרכזי וגדול יהיה מרשים יותר ורוב הסיכויים שהאורחים שלכם יהנו ממנו בהרבה. אין כמו ישראלי שעומד מול בר קינוחים גדול, שוטף את העיניים ואז מתחיל להעמיס על הצלחת.
כמובן שאם מורידים את הקינוחים הללו, ואת הארוחה כולה, עם כוס קפה טובה או תה רענן (נא לתת מספר סוגי תה - תהיו אניני טעם, מה יש), החוויה מושלמת והאורחים יצאו שביעי רצון ומחוייכים.
לי קל- גני אירועים חתונה מתחתנים .
|
 |
|
ההורים נפגשים!
מזל טוב , אתם לקראת חתונה והגיע הזמן להפגיש את האורחים.
סביר להניח שאתם מכירים את הורי הצד השני ואתם נרגשים לקראת המפגש הקרוב. גם ההורים מתרגשים, גם אם הם לא מודים בכך, הרי לא בכל יום הם מחתנים ילד.
לפני הפגישה החשובה יש להכין שיעורי בית, זאת על מנת למנוע שתיקות, אי נעימויות ואפילו מריבות {כן, זה גם קרה}.
ככל שההורים ידעו יותר פרטים על הצד השני כך השיחה תזרום ותהיה נעימה לכולם, התפקיד שלכם הזוגות, הוא חשוב לקראת הפגיש הזאת.
ספרו להוריכן על הורי הצד השני: במה הם עובדים, דברים מיוחדים שעו או עושים היום, האם הם ילדי הארץ ואם לא מהיכן עלו. הימנעו מלספר שמועות ורכילויות. עדכנו את ההורים על דברים שלא כדאי להעלות בשיחה, למשל אם קרה אסון משפחתי.
אם ההורים מעוניינים לקנות מתנה, בררו מה הצד השני אוהב, רצוי לא להגזים בקניית מתנה יקרה לפעמים זה עושה רושם קצת מתנשא, רצוי גם לא להתקמצן בקניית המתנה.
עם אחד הזוגות גרושים, בדקו מה הסטטוס בין שניהם, הימנעו בעיקר מרכילות ובעיקר מנקיטת עמדה, חשוב להיות בקשרים טובים עם שני ההורים.
רצוי בפגישה הראשונה לא לצרף אחים ובני משפחה נוספים, הפגישה הראשונה צריכה להיות אינטימית בשביל שההורים יוכלו לשוחח ולהכיר טוב יותר.
אל תעלו את נושא תשלום הוצאות החתונה בפגישה הראשונה, הדבר מביא לעיתים למריבה לא נעימה. תנו להורים קודם להכיר, נושא התקציב יבוא בהמשך.
אם הפגישה נערכת בבית של אחד הזוגות בדקו מה המאכלים האהובים על הצד השני. לא נעים לטרוח ולבשל דברים שאחרים לא אוהבים. לא נעים גם לשבת ולא לאכול מטעמים שהצד השני השקיע רבות בלהכין אותם.
אם הפגישה נערכת במסעדה, רצוי למצוא מקום שלשני הצדדים יהי נעים שם, יש לבדוק את נושא הכשרות אם יש צורך ולבחור במסעדה אינטימית ונחמדה ולא במקום רועש מדי.
אם צלחתם את הפגישה הראשונה בהצלחה, אתם בדרך הנכונה, אפשר להתחיל לארגן את החתונה.
מזל טוב ובהצלחה!
לי קל חתונות חתונה גני אירועים
|
 |
|
לאכול בחתונה
מאת קורה שוורץ.
נפוליאון טען שהצבא צועד על כיבתו. אם תתבוננו מעט באורחים שלכם בבר המצווה או בחתונה, תגלו שכל ישראל חיילים, לפחות על פי כמויות האוכל שהם מערימים על הצלחת. רובם אף לא טורחים לצעוד - הם מסתפקים בלסעוד...
לאחר חמש דקות ראשונות של סקירה מהירה של המקום, האנשים עוברים לדברים החשובים והנחשבים: אוכל! קדימה אוכל!
בואו נראה מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות.
בשלב ראשון, לפני שאנו מסובים, אנחנו קודם מסתובבים. בודקים את המזנונים שפרוסים לפנינו לשלב של קבלת הפנים.
פינות אתניות
תחילה, יש הרבה פינות בסגנונות אתניים שונים. יש, למשל, פינה איטלקית: פסטה, פוקצ'ה, ריזוטו ופיצה. ולמי שרוצה פירוש עברי: פסטה זה כמו מקרוני, רק השם יותר מרשים. פוקצ'ה זה מעין פיתה מעט עבה יותר ועם תבלינים. ריזוטו הוא נחמה לכל עקרת בית שמנסה, ללא הצלחה, לבשל אורז שיצא אחד-אחד. בריזוטו האורז כולו צריך לצאת אחד! והפיצה? היא ממש דומה לפיתה, אפילו בשם, רק עם גבינה ורסק עגבניות. אבל, בגלל חוקי הכשרות במקומות המגישים אוכל בשרי, הפיצה היא ללא גבינה. בקיצור, כאימרת הגשש החיוור, מין צינור פלסטיק מאלומיניום.
היום כבר לא מקובל לשים חומוס וטחינה על השולחן. כדי לרצות את האורחים, מבלי שהמקום יצטייר כמיושן, המציאו פינה מזרחית/אוריינטלית. בפינה המזרחית יש חומוס, טחינה, פאלאפל, שווארמה, זיתים, חמוצים ופיתות רגילות, עיראקיות ועוד.
בפינת היפנית אפשר למצוא סושי, סשימי, וסאבי. זהירות, הממרח הירוק איננו ממרח אבוקדו תמים, אלא ממרח חריף למדי.
בפינה המקסיקנית תמצאו טורטיה, נאצ'וס, צ'ילה קון קורנה, סלסה (לא, זה לא הריקוד! הריקוד נולד לאחר שאלה שטעמו את הסלסה באוכל התחילו לקפץ בגלל החריפות...) וממרח גוואקמולי.
בפינה הספרדית תמצאו פאייה, טאפאס (שבגילגול ראשון נקראו סנדביצ'ים, שהפכו לסנביצ'יונים, שנקראו קנאפסים) וכעת הם טאפאס. בקיצור, אותה גברת בשינוי אדרת, עטרת - בקיצור: אחרת!
ואם אתם שואלים איך יתכן שאין נציגות לאוכל האנגלי - האם ניסיתם פעם לאכול אוכל אנגלי? אם כן, אתם ודאי מבינים למה בלונדון המוזיקה יותר טובה, ובוודאי התיאטרון. הרי צריך לפצות את האוכלוסיה באיזו שהיא צורה. והנה עוד סיבה לשמוח שהתפטרנו מהשלטון הבריטי.
על בריאות וירקות
סלטי הירקות הרגילים שמלווים אותנו בכל ארוחת ערב מקבלים כעת תיבול של שמן זית, חומץ בלסמי ועשבי תיבול חדשים וישנים. למשל, עגבניות שרי, עלי בייבי, עלי חזרת, נענע, ריחן (בזיליקום), מרווה, טימין, טרגון, גרגירי כוסברה, גרגירי חרדל, בצלי שאלוט, צנוברים, עגבניות מיובשות בשמן זית, בצלי פנינה - ועוד פנינים כהנה וכהנה.
גם מקום הפחמימות לא נפקד. יש לחמים מקמח כהה ומלא, לחמים מתובלים עם עגבניות שרי, זיתים, אגוזים, לחם עם קימל, קצח, סומסום, גרעיני חמניות, קמח תירס.
האורחים מסתובבים כעת עם צלחת ומזלג, רק שהצלחות הפכו לצלוחיות קטנות למנות קטנות: יותר לצורך טעימות מאשר לאכילה גסה. כבר לא תמצאו צלחות ענק בגודל של מגש, עליהן היו מערימים פרוסות נקניק, לצידן דגים מלוחים, באמצע סלט סלק, בצד חומוס, טחינה, כריך עם מרגרינה, דג ממולא מתוק, לידו פלפל חריף ועוד סלטים למכביר. אתם יכולים לתאר לעצמכם איזה טעם קיבלה הקלחת ואיזה חוסר טעם היה בעיצוב הצלחת.
היום, הכי נחשב זה להיות קרוב לטבע ולבריאות ובשפת הגסטרונומיה: שהאוכל יהיה בריא, טבעי ואם אפשר גם טעים. יותר ירקות טריים, שבצרפתית מעוברתת נקראים "קרודיטה". יותר תוספות של ירק טרי ומבושל, מאודה או אפוי. במסגרת מסע השורשים, מגישים הרבה ירקות שורש.. גם מזנון של קערות מלאות בירקות חתוכים, עם גרעינים מגוונים ורטבים טובים - מאד מקובלים היום.
היום נתקלים הרבה פחות במוצרים שעברו טיגון עמוק, פחות סלטים מוקפצים, פחות בשרים שומניים ודגים ממולאים. מאד אלגנטי להציע דג סלמון שלם מנורבגיה, לתפארת מדינת ישראל.
הנטיה של הגנים והאולמות היא ללכת בעקבות מסעדות היוקרה. כך תוכלו להתקל בסביצ'ה וקרפצי'יו דגים או בשר - שזה אומר דגים טריים ואיכותיים, או בשר טוב, במרינדה של לימון, חומץ בן יין או חומץ אורז, סויה, שמן שומשום, יין. זה אוכל בריא, קל לעיכול ונעים לחיך.
במדור תחליפי הבשר תוספי הבשר הבריאים תמצאו סויה, טופו, קינואה ועוד מוצרים שעד לפני שנתיים לא שמעתם על קיומם.
מתוק לו מתוק לו
לקינוח, תראו פירות ידועים וחדשים בחיתוך אומנותי, טריים ומוגשים בתוספת גלידת סורבה ( גלידה על בסיס מיצי פירות, ללא שמנת). פג'ויה, אבטיח ננסי, בננות אדומות, אשכולית אדומה, פירות יער, דובדבנים, אנונה, קיווי ומה לא... הכל תלוי בעונת השנה ובעומק הכיס. תמורת הסכום המתאים יגישו בבר/ת המצווה של הילד/ה שלכם גם תמרים מיוחדים מירדן, קוקוס מג'מאיקה וסברס מפתח תקווה.
העוגות מגיעות במנות קטנות ואישיות, עם קרם מינימליסטי או בסגנון של טארטלטים עם פירות. גם עוגות שוקולד מוגשות, אבל במנות מזעריות. כבר לא תמצאו את עוגות הקרם על בסיס מרגרינה ולפתנים מתוקים להחריד.
מקובל מאד היום להציע פינת קפה ופינת תה הפתוחות במשך כל הערב. התה הוא בעיקר תה צמחים, הסוכר לקפה הוא סוכר חום, סוכר דמררה - בנוסף לסוכר הלבן ולממתיקים המלאכותיים. ההגשה מאד אלגנטית. שתיה קלה: הרבה מים מינרליים, סודה, לימונדה, אשכולינה ושאר מיצים טבעיים.
לי קל חתונה גני אירועים חתונות
|
 |
|
חוסכים בחתונה
איזה חודש נתחתן ?
כולם יודעים שחודשי הקיץ הם החודשים היקרים ביותר לחתונה, אבל גם בחודשי הקיץ במקומות מסוימים יש פערים במחיר, יש מקומות לאירועים שבהם המחיר ביוני הוא זול יותר מספטמבר. בחודש ספטמבר המחיר הוא היקר ביותר מכל חודשי השנה.
חתונה בחורף
בחודשי החורף פער המחירים גדל בכל חודש, דצמבר ינואר הם החודשים הזולים ביותר לחתונה, בנובמבר מתחתנים אלו שלא הספיקו או לא רצו להתחתן בקיץ או בתקופת החגים.
פברואר הוא גם חודש זול לחתונה בחורף , אבל מרץ הוא החודש היקר ביותר לחתונה בחורף והמחירים במקומות מסוימים די קרובים למחירי הקיץ.
מדוע? רבים לא רוצים להתחתן בעיצומו של החורף, דצמבר,ינואר פברואר. ורבים אינם רוצים להתחתן בקיץ , יוני יולי אוגוסט ספטמבר, באפריל יש מעט ימים להתחתן מכיוון שחג פסח חל בדרך כלל באמצע החודש ומיד לאחריו יש את ספירת העומר. כך שגם בחודש מאי יש מעט ימים לחתונה וכך רבים מהזוגות המתחתנים מגיעים לחודש מרץ.
מסקנה : רוצים לחסוך? חודשים דצמבר ינואר ופברואר הם חודשים זולים לחתונה.
חתונה ביום חמישי ? שישי ? ראשון ???
כן, גם ליום יש חשיבות מבחינת המחיר. ימי חמישי הם יקרים יותר, בימים אלו גם תצטרכו לדאוג למינימום של 300 ואולי 400 מוזמנים. אז למה שלא תערכו את החתונה ביום ראשון?. האורחים שלכם בוודאי נחו היטב בסוף השבוע, ברוב המקומות ים ראשון הוא היום הזול ביותר בשבוע וזאת הזדמנות נהדרת עבורכם לחסוך עוד קצת כסף.
אולם או גן
אם החלטתם להתחתן בחורף , ואתם ממש רוצים להתחתן בגן אירועים מקורה אז : צריך לקחת בחשבון שגני אירועים יקרים יותר מאולמות אירועים . בגן אירועים מלבד המדשאה והעצים בכניסה {לא בכולם} אחרי שהאורחים נכנסים פנימה , התחושה היא של אולם אירועים ולא גן מקורה. אז אם אתם רוצים לחסוך עוד מעט כסף, בחרו באולם אירועים, יש אולמות אירועים נהדרים ומושקעים לפעמים אפילו טוב יותר מכל גן אירועים . מה שחשוב הוא שאתם תיהנו ואתכם האורחים שלכם. אף אחד לא יזכור האם זה היה גן מקורה או אולם.
די ג'י צלם לחתונה ?
גם כאן תוכלו לחסוך לא מעט כסף אם תבחרו לערוך את החתונה בחורף .
תקליטנים :
לא מעט תקליטנים טובים ומנוסים ישמחו להעניק לכם הנחה משמעתית אם תחליטו להתחתן בחורף . חלקם אף יתנו לכם הנחה נוספת על חתונה ביום ראשון .
צלמים לחתונה :
גם כאן תוכלו לזכות בהנחה משמעותית או לחלופין תוכלו לבחור חבילת צילום רחבה יותר : אלבום דיגיטלי , אלבומי הורי ועוד במחיר זול יותר מכל חודש אחר. אם תחברו את ההנחה מהתקליטן והצלם וגם משמלת הכלה, מאפרת או כל דבר אחר שתרצו להזמין לחתונה, תגלו שהצלחתם לערוך חתונה נהדרת ומוצלחת בעלות נמוכה וללא פגיעה באיכות ו... בחשבון הבנק.
עכשיו תוכלו להתחיל את חייכם המשותפים ללא מינוס אבל עם פלוס גדול בלב !
אנו בחברת לי קל אירועים נשמח לסייע לכם בארגון חתונה בדרך הטובה ביותר.
מזל טוב!
האירוע שלנו – כל המבצעים ל: אירועים חתונה חתונות גני אירועים אולמות אירועים
|
 |
|
חמישה רעיונות לחתונה מיוחדת.
אני שר לך …גשו לאולפן הקלטות, אינכם צריכים להיות בשלישיה האחרונה בכוכב נולד בשביל לשיר. הקליטן את עצמכם שרים שיר רומנטי ותדאגו לצלם את זה , היום כמעט בכל גן אירועים או אולם יש מקרן ומסכים, תדאגו לפני החתונה שאחד מבני המשפחה או החברים ידאג להקרין את הקליפ בזמן הפסקת האוכל, כך גם תעשו הפתעה לבן/ת הזוג וגם לאורחים.
היינו ילדים וזה היה מזמן… אפשר לערוך קליפ עם תמונות ילדות שלכם. כולם ישמחו לראות את התמנות שלכם מגיל ילדות ועד לרגע זה. השתדלו לשים בעיקר תמונות מצחיקות כמו: תמונת התינוק באמבטיה, תמונות מחג פורים ועוד. זהו לא קליפ מבחן לסוכנת דוגמנות זה אמור להיות מצחיק ומרגש.
אני שר : LIVE קחו שני כיסאות בר גבוהים, שני מיקרופונים ופלייבק של שיר שאתם אוהבים {רצוי דואט}. ובזמן הפסקת האוכל בין הריקודים פשוט תתחילו לזמר. אתם בוודאי עשיתם זאת בעבר במועדון או בפאב אז למה לא בחתונה?
חתונה על חתונה: זוגות רבים בוחרים היום לערוך חתונה "רגילה" שבה מוזמנים כל החברים והמשפחה, בסיומה נערכת "מסיבת חתונה" במועדון עם ריקודים עד אור הבוקר. קצת יותר יקר, אבל אין צורך לדאוג שהווליום יגרום לסבתא להתעצבן, לא צריך להתאים את המוסיקה גם למבוגרים. ואפר לעשות שטויות כהוגן!?
מצלמים: רעיון קצת ישן ולא יקר הוא מצלמות חד פעמיות, קנו כמה מצלמות כאלו ופזרו אותם בשולחנות האורחים, אספו אותם בסוף האירוע ואין ספק שהתמונות יהיו מיוחדת ומשעשעות הרבה יותר מהתמונות של הצלם. בהחלט חוויה נהדרת שתישאר אתכם תמיד.
מזל טוב!
לי קל אולמות אירועים גן אירועים אולם אירועים
|
 |
|
למה לחגוג ברית מילה?
- הזדמנות נהדרת להשוויץ בתינוק החדש.
- בכל אירוע ברית ההכנסות "מכסות" את ההוצאות.
- הזדמנות נהדרת לקנות בגד חדש אחרי ההיריון.
- סיבה נהדרת לפגוש מכרים ומשפחה בנסיבות משמחות.
- כי בטח אין לכם כוח שכל יום באים אורחים חדשים לבקר בבית, כך אפשר לפגוש את כולם במסיבה אחת.
- הזדמנות נהדרת להזמין רק את מי שאתם רוצים ולא את מי שאתם חייבים {כמו בחתונה}, למשל הבוס של ההורים מהעבודה.
- אפשר ללכת למספרה, להתאפר ולהרגיש נהדר.
- אפשר לראות את ילדי המשפחה והחברים, כיצד הם גדלו.
- להביט בתמונות לאחר שנים ולהיזכר ברגעים הראשונים.
- כי לא תהיה הזדמנות נוספת לחגוג ברית מילה.
מזל טוב!
לי קל לימוד אנגלית ברית מילה בריתה בריתות
|
 |
|
לחגוג חתונה אחרת
אירוע בסגנון אחר
אפשר לערוך אירוע בכל מיני סגנונות, למשל, אירוע בסגנון המערב הפרוע או בסגנון יפני ועוד.יש לעצב את המקום באופי האירוע, להתאים את האוכל ולדאוג לאביזרים ותלבושות לאורחים. אם תחליטו ללכת על כיוון של חתונה אחרת, רצוי שתבדקו עם ההורים האם זה יתאים לקהל האורחים שלכם.
מצלמים אותי
רעיון נוסף שתמיד מספק תמונות מיוחדות בחתונה הוא: מצלמות חד פעמיות . את המצלמות פזרו על כל שולחן ותנו לאורחים שלכם להשתטות. התמונות יהיו מצחיקות ומשעשעות שישאירו לכם זיכרון מצחיק.
להזמין בדרך מיוחדת
אפשר לשלוח לכל האורחים הזמנה מקורית. עשו מצגת תמונות או קליפ נחמד עם תמונות שלכם מכל הגילאים. שלבו שיר נחמד ושלחו לכל המוזמנים שלכם, רצוי בכל זאת לשלוח גם הזמנה "רגילה" עם מפה. בהצלחה.
לפני הסוף: ההתחלה
טרנד נחמד שתופס תאוצה: חתונה הפוכה. אתם מזמינים את האורחים לחתונה ומתחילים בארוחת הערב, מיד אחרי אתם יכולים להתחיל בחופה ואז אפשר להתחיל במסיבת הריקודים. אפשרות נוספת: לערוך את החופה רק אחרי הריקודים. שוב, כדאי לבדוק שזה יתאים לקהל האורחים שלכם.
רחוק ולבד
אם אתם רוצים לערוך חתונה קטנה, אפשר לשכור עבור המשפחה והחברים הקרובים, כמה צימרים בצפון או חדרים בבית מלון, בעיר הדרומית אילת . כך תוכלו לערוך את החופה יחד עם הקרובים לכם ביותר ולהמשיך לבלות איתם בכל הסוף שבוע.
מזל טוב!
|
 |
|
מצלמים- רגע לפני החופה
אפשר להצטלם בחוף הים, קצת נדוש גם ההורים שלנו הצטלמנו שם, אבל זה מדהים! לחוף הים יש יתרונות רבים והתמונות על נוף השקיעה תמיד יוצאות מיוחדות.
אם אתם מתחתנים במקום שקרוב ליער או פרדס, זה בהחלט יכול להיות מקום מצוין לצילומים, את הריחות של הפרדסים לא ניתן להעביר בתמונות אבל החיוך שלכם אפשרי בהחלט!.
רחוב קטן וישן, תמונות במקומות ישנים תמיד מיוחדות, חפשו רחוב כזה בקרבת מקום ותתחילו לעשות פוזות למצלמה, בתל אביב, יפו ועכו יש לא מעט מקומות כאלה אבל גם בכל עיר אחרת ניתן למצוא מקומות מיוחדים .
קניון, מראה של חתן וכלה לבושים בבגדי חתונה יכול להפתיע רבים, הצלם יזכה לתמונות מיוחדות ולפרצופים מופתעים מעוברי אורח, ואתם תזכו בהמון ברכות מזל טוב!
תחנת רכבת, תמיד אפשר לעשות תמונות יפות , המתינו כמה דקות לרכבת הקרובה וגנבו צילום מהיר ליד אחד הקרונות או הקטר, רק בזהירות...
ללכת לשוק, אין דבר יותר אותנטי מצילומים בשוק, הסתובבו בין הפירות והירקות בקשו בנימוס להצטלם עם הרוכלים, ושוב, תזכו להרבה ברכות!.
אפשר ללכת לנמל הקרוב או למרינה, תמונות עם סירות {מומלץ ישנות} תמיד יוצאות יפה, מומלץ להצטייד בכובע רב חובל, או להשאיל ממישהו במקום...
גן השעשועים השכונתי, נדנדות , מגלשה {להיזהר על השמלת כלה} , חפשו ילדים שאיתם תוכלו להצטלם, תמונה משעשעת שיכולה להיות נחמדה: שהחתן ייקח אופנים קטנות מאחד הילדים ויצא לסיבוב צילום.
סטודיו מקצועי, ישנם צלמים שיש להם סטודיו או שמכירים כאלה, שם אפשר לעשות תמונות בכל הסגנונות, למשל, המערב הפרוע ועוד.
מגרש מכוניות, לחובבי הפח שבניכם, צילומים של בגדים חדשים על רקע מכוניות ישנות יכול להיות יוצא דופן, רק צריך להיזהר על הבגדים החדשים...
הכי חשוב לחייך! התמונות הם המזכרת הגדולה מהערב שלכם!
מזל טוב!
|
 |
|
חתונה מעצבנת
לעיתים רבות אנו מוזמנים לחתונה שממש גורמת לנו לימים שלמים של קיטורים,
חתונה מעצבנת? הנה כמה דרכים שיגרמו לכם להתחיל להתלונן:
להיות מוזמנים לחתונה בסוף העולם, במקום נידח, חשוך שאפילו לא הצליחו לשרטט לו מפה, וביום חמישי הפקוק.
להיות מוזמנים לחתונה ביום שישי בצהריים, ביולי- אוגוסט בחום של תל אביב... במקום פתוח ללא מיזוג! {אין כמו בטבע}
להזמין את כולם לקבלת פנים בשבע וחצי ולהתחיל את החופה בתשע וחצי!
להיות מוזמנים לחתונה חלבית... או לחתונה צמחונית...
לצפות בחופה עם רב שאוהב מאוד לדבר ולשיר ושוכח מתי הוא התחיל ומתי לסיים.
לבקש מכל האורחים המבוגרים לשאת נאום ארוך, שיספרו עליכם ועל ילדותכם. ואם יש זמן פנוי גם על ילדותם.
להתחיל את החתונה בטראנס, האוס , מוסיקת מועדונים מחרישת אוזניים.
מוסיקה חזקה? להושיב את כל המבוגרים קרוב לרחבת הריקודים.
לקבל את ההזמנה לחתונה שבוע לפני...
לקבל את המנה העיקרית רק בשעה 11 וחצי {הרי החופה התחילה בתשע וחצי והרב שכח לסיים}.
להזמין את כולם לטקס החופה מחוץ לאולם, תחת כיפת השמיים, בינואר!
שהזוג המתחתן החליט שהכי טוב שתשב ליד הסבתא המבוגרת והמשעשעת.
אז אם אתם מתחתנים בקרוב, נסו להימנע מהדברים המעצבנים, תנו לאורחים ליהנות בחתונה שלכם.
מזל טוב!
לי קל חתונות חתונה גני אירועים
|
 |
|
חתונות ומלחמות?
כל אחד שואף שהחתונה שלו תהיה הטובה בעיר, אבל בינינו, לרוב הזוגות הנישאים אין ניסיון בארגון חתונה.
הדבר נשמע די פשוט בהתחלה, למצוא מקום, אולמות אירועים, גן אירועים, צלם, תקליטן, שמלת כלה, מה מסבוך פה?. הדברים אכן פשוטים אף בפועל לא מתאימים לכל אחד, בטח שמדובר בתקציב גבוה ואירוע גדול.
יש זוגות שמעדיפים לעשות הכל לבד, אם יש לכם זמן והחתונה היא לא מבצע מורכב אז אפשרי, אבל תמיד מומלץ לקחת איש מקצוע ומנוסה, השאלה העיקרית היא כמו בכל דבר: העלות מול התועלת.
היתרון בשכירת מפיק חתונה, מעבר לארגון מהרגע הראשון ועד אחרון האורחים היא, הוזלת העלויות מול הספקים השונים.
אז לשכור מפיק לחתונה או לא?
כסף:
כאמור אנו מארגנים את החתונה הראשונה שלנו {רובנו}, מפיק אירועים ותיק ומנוסה ארגן עשרות, מאות ואפילו אלפי חתונות ואירועים. מפיק יכול לחסוך לכם כסף רב בכל מו"מ. הוא בניגוד אליכם, מכיר את המחירים בכל מקום ובכל עונה ויודע מה כדאי והיכן אפשר ללחוץ ולקבל הנחה נוספת.
לארגן את הזמן
יתרון נוסף וחשוב הוא: הזמן. אם אתם סטודנטים, עסוקים בעבודה או פשוט זמנכם יקר ואין לכם כוח וסבלנות לכל ההכנות, מפיק אירועים הוא הפתרון עבורכם, סינון וניווט אל הספקים הטובים ביותר, בהתאם לתקציב וכל דרישה אחרת, כך לא תבזבזו זמן יקר בפגישות עם ספקים שלא מתאימים לכם.
היום יש אופציות רבות:
אופציה אחת היא לשכור מפיק שיטפל בכל הדברים מהרגע הראשון ועד סוף האירוע והתשלום לספקים, בדרך כלל זה כולל גם עזרה בבחירת שמלת כלה, הזמנות, סידורי ישיבה , טקס חינה ובקיצור- את כל החבילה.
יש מפיקם שיהיו נוכחים רק ביום האירוע. הם ידאגו לחבר את כל הספקים, לדאוג לסידורי הישיבה ולכל בעיה שיכולה לצוץ.
יש חברות הפקה אשר יתנו לכם את השירות בחינם ויגבו עמלות מהספקים בלבד, במקרה כזה הם ימליצו לכם רק על ספקים שהם בקשר עסקי איתם.
ויש אותנו- חברת לי קל אירועים המארגנת אירועים למעלה מ 18 שנה, אנו מאמינים שאפשר לארגן חתונה ברגע. אנו ממליצים לכם על המקומות הטובים ביותר לפי דרישות התקציב שלכם, סגנון המקום המבוקש, מיקום גיאוגרפי ועוד, כך לגבי אולמות וגני אירועים ושאר הספקים, תקליטנים צלמים ועוד- השירות ניתן ללא תשלום..
היום יש אפשרויות רבות להיעזר במפיקי אירועים חלקם בתשלום וחלקם לא, מה שלא תבחרו , העיקר שתהיה לכם חתונה מיוחדת ומוצלחת!
מזל טוב לי קל אירועים וחתונות.
|
 |
|
תקליטנים או להקות?
עולם החתונות תפס כנושא חשוב בחיי היום היום. מידיי שנה נערכות כ- 40,000 חתונות. חברת פיאסטה נתקלת בסוגיית ההתלבטות בין להקה או תקליטן עם הזוגות הצעירים. פיאסטה חברה למוסיקה הוקמה על ידיי DJ ארז בינדר בשנת 1995 ובעלת ידע וניסיון רב בתחום. לפניכם שאלות עיקריות שמעניינות את הזוגות לגביהיתרונות של תקליטן על פני להקה?
ישנם עשרות יתרונות של תקליטן על פני להקה בחתונה או באירוע אך תלוי מי המתבונן אם תשאלו אותי - ארז בינדר, תקליטן עדיף מכמה סיבות עקריות.
לתקליטן טוב יש את היכולת לנווט במהלך הערב והוא לא מגיע עם חומר מוכן לאירוע.
תקליטן מסוגל לנגן מגוון רחב של סיגנונות מוסיקליים מה שלהקה לא מסוגלת לעשות.
בדרך כלל תגיע לביצוע ירוד מפני המקור. תקליטן מנגן את האלבום המקורי של אתו אומן כך שאיכות הביצוע לא יורד מהמקורCovers רמת הביצוע של להקה שמנגנת
כושר התמרון של התקליטן במגוון המוסיקלי יוצר שילוב מקסימלי להצלחת האירוע וייחודו.
איך יודעים אם התקליטן מקצועי? מה כדאי לדעת לפני שסוגרים?
מקצועיות התקליטן נקבעת לפי רמת הניסיון שצבר במהלך השנים, כמות החתונות והמועדונים בהם עבד, הציוד הלוגיסטי בו הוא
משתמש לביצוע האירוע,ציוד הגיבוי העובד לרשותו, והיחס שלו לעבודתו- תקליטן טוב פרפקציוניסט בעבודה ולא נותן פשרות בשום פינה.
אהבתו למוסיקה - תקליטן האוהב את עבודתו יעשה זאת באהבה וכך גם יראה האירוע שלכם.
כדאי לדעת לפני שסוגרים :
מה תקליטן מבטיח במחיר שנסגר.
האם המחיר כולל מערכת הגברה או התחברות למערכת הגברה במקום.
האם המחיר כולל תאורה לאירוע.
וודאו מי התקליטן שמגיע אלכם לחתונה ומול מי אתם מדברים.
תנאי תשלום.
קראו היטב את הסכם בו אתם חותמים מול כל אנשי המקצוע בחתונה שלכם.
מה לגבי מערכות הגברה? מה כדאי לברר בעניין זה?
היום יש ליותר מ-90% מגני האירועים והאולמות בארץ מערכות הגברה ותאורה. ברוב המקומות הציוד טוב באופן מקצועי ומספיק לרוב סוגי האירועים. מומלץ לשאול את התקליטן אמה דעתו בנושא הציוד, ההגברה ותאורה במקום האירוע שאתם חוגגים- האם הציוד איכותי ומספיק לאירוע שלכם או שדרושים שינויים ושידרוגים.
שירים בהקדשה וברכות, האם זה מומלץ?
לא מומלץ להוסיף תכנים כבדים וארוכים. לקהל אין סבלנות לשמוע הרבה דיבורים ובטוח לא לשמוע אותכם מזייפים במיקרופון. תשדלו
להימנע משירים וברכות לשלל סוגיהם. במידה והחלטתם לברך תשתדלו לעשות זאת קצר וקולע -שילוב של הומר לא יזיק לאווירה.
ולסיכום כמה טיפים:
1.לא ללכת להתרשם באירוע אחר! כל אירוע לגופו, ה- DJ שם מוסיקה המתאימה לזוג ולקהל המיועד. אירוע של מישהו אחר בהחלט יכול לא להתאים לאופי שלכם.
2.כימיה, כימיה, כימיה, זו מילת המפתח לקביעת כל הספקים שייקחו חלק בחתונה שלכם. בסופו שלדבר הכי חשוב לבחור במי שיש לכם כימיה איתו, כלומר במי שכייף לכם לעבוד מולו, שאתם נהנים מהשירות שלו, לקחת את מי שאתם סומכים עליו ויודעים שיגרום לכם רק לחייך באותו היום...
והכי חשוב- לכו עם התחושות הפנימיות שלכם באשר לבחירתו של ה-DJ, בפגישת הייעוץ הראשונה גם אפשר לסגור.
DJ טוב ומקצועי הוא אומן לכל דבר, הוא יוצר רצף מוסיקלי שמתאים לאוירה ולקהל.
כאשר בחרתם DJ לכו איתו עד הסוף, תקשיבו לידע המקצועי שלו, כי הוא יזרום איתכם ויגשים לכם חלום, בזכות המוסיקה והפקת האירוע, לפי רצונכם.
בהצלחה עם הבחירה שלכם...
|
 |
|
הזמנות לחתונה
הזמנות לחתונה השלב האחרון לפני החופה.
כמה דברים שצריך לדעת על הזמנות לחתונה:
את ההזמנות מומלץ לשלוח כחודש לפני החתונה, אם יש לכם אורחים מחו"ל, מומלץ לשלוח את ההזמנות חודשיים שלושה לפני החתונה, בחו"ל לוח הזמנים מתנהל בצורה אחרת, ובנוסף צריך לאפשר לאורחים להזמין כרטיסי טיסה, לדאוג לסידורי לינה ולקחת חופש מהעבודה.
היום יש דוגמאות רבות של הזמנות. ניתן לראות ולהזמין גם דרך האינטרנט, אספו לכם כמה דוגמאות ואחרי בחירת המלל המתאים ניתן להדפיס את ההזמנות.
על ההזמנה יש לרשום את שמות בני הזוג וההורים, יש לציין תאריך עברי ולועזי וגם שעת הגעה, לגבי הנוסח יש לא מעט רעיונות אך הכל תלוי בסגנון שתבחרו.
מומלץ להוסיף להזמנה מפת הגעה ברורה, אל תסתפקו במפות שאתם מקבלים מהאולם/ גן אירועים, לעיתים ההזמנות האלה לא מעודכנות.
בנוסף למספר טלפון, צרפו להזמנה את כתובת המייל שלכם לאישור הגעה. יש אורחים רבים שירגישו נוח יותר להודיע דרך המייל שלא יגיעו לחתונה.
עיצוב והדפסת ההזמנות לחתונה יכולים לקחת בין שבוע לשלושה שבועות, תלוי בסוג ומורכבות ההזמנות.
היום יש הזמנות בסגנונות שונים , יש רומנטיות יש בצורת קנס ויש סולידיות, בסופו של דבר זאת רק הזמנה, ואת זה גם צריך לקחת בחשבון, אין טעם לבזבז כסף מיותר .
בהצלחה!
|
 |
|
לארגן אירוע לעסקים
ארגון אירוע עסקי ממש כמו חתונה אינו משימה פשוטה, בין אם מדובר בכנס קטן, בינוני או גדול, יום גיבוש לעובדים, מסיבה לעובדים, למנהלים ועוד. התארגנות מתאימה לאירוע עסקי יכולה לעשות את ההבדל בין אירוע מלא בתקלות ואי-הבנות, מול הספקים השונים וקהל המוזמנים על השלכותיהן השונות, ובין אירוע מוצלח, כזה שישרת את מטרות הארגון שהשקיע במשימה לא מעט מאמץ ומשאבים.
להלן מספר נקודות שצריך לתת עליהן את הדעת בארגון אירוע עסקי;
הזמן - מתי תרצו לערוך את האירוע? הזמן הוא החלק החשוב ביותר שעלינו לחשוב עליו בשלב הראשוני של תכנון האירוע. החלטה לגבי מועד מדויק לא רק תבטיח שכמות גדולה יותר מהמוזמנים יקחו חלק באירוע העסקי, אלא גם תחסוך בזבוז זמן מיותר, לדוגמא, במידה והחלטנו להקדים ולבחור מקום לאירוע, ביקרנו במקום ורק לאחר מכן קבענו את המועד, יש סיכוי שלא תהיה אפשרות לערוך את האירוע במקום, מאחר והמועד תפוס.
התאריך והמועד קשורים גם לעניין התקציב - מקומות לכנסים ואירועים עסקיים מכל הסוגים מציעים מחירים שונים בהתאם לתקופה וגם במקומות בהם הדבר לא מוצהר בעונות מסוימות, כמו עונת החורף, ישנה גמישות רבה יותר במחיר.
קונספט ואפיון האירוע - איך תרצו שהאירוע יראה וירגיש? אילו מסרים הוא צריך להעביר למשתתפים בו וכיצד, באווירה פורמאלית או שאינה פורמאלית? נסו לחשוב על כל הפרטים, סוג המקום, התאורה, העיצוב, מוזיקת הרקע וכו', אפילו בכלליות בשלב זה ואחר כך להתמקד יותר ויותר.
המשתתפים - אירוע עסקי מוצלח תלוי בחוויה שעוברים המשתתפים בו. חשבו אילו מחלקות תרצו שישתתפו באירוע, האם ישתתפו בו מוזמנים "חוץ ארגוניים" (לקוחות זהב, קולגות וכו'), התחומים המעניינים אותם, טווח הגילאים, המיקום הגיאוגרפי ממנו מגיעים לפני בחירת המקום, מידת שמירת הכשרות, וכל פרט אחר שעשוי להיות רלבנטי ומייחד את המשתתפים.
ככל שתאספו פרטים רבים יותר אודות המשתתפים באירוע העסקי תוכלו לארגן אותו באופן טוב יותר, והרי שלמענם נערך האירוע העסקי.
כיצד ניתן להבטיח כמות הגעה מקסימאלית ? קביעת מועד מתאים, הזמנה מראש של כל המשתתפים והעברת מידע לגבי האירוע מבעוד מועד.
ובכל מקרה, בדקו עם המקום בו אתם מעוניינים לערוך את האירוע עד איזה מועד ניתן יהיה לאשר אל כמות המשתתפים הסופית.
תקציב לאירוע - יש לקבל החלטה על תקציב וחלוקתו בהקדם האפשרי, כל בירור שיערך טרם לכן הקשור למחירים פשוט אינו רלבנטי.
בחלוקת התקציב יש לקחת בחשבון את המקום לאירוע, תכנים - תשלום למרצים או מופעים שונים, הסעות אם נדרשות, אטרקציות, מתנות למשתתפים, אטרקציות וכל רעיון נוסף שאתם מעוניינים להוסיף לתוכנית.
מקומות לאירועים עסקיים - לא משנה כמה הזמן דוחק, חשוב ביותר להגיע למקום מראש, לבדוק, לסייר, לטעום, לראות היכן נמצאת החניה באם ישנה, האם היא כרוכה בתשלום? מה גודלו של האולם, כיצד נראה כל דבר ודבר שבו נשתמש במהלך הכנס.
כדאי לבקר בכמה מקומות, כדי לקבל פרספקטיבה נכונה לגבי המקום והעלות.
תכנים וציוד - אחרי שתכננו את הקונספט ובדקנו את הפרטים הנדרשים לגבי המוזמנים שלנו, גם אם אין לנו מקום יש לנו מושג לגביו הגיע הזמן לבחור את התכנים. אילו הרצאות או סדנאות ייקחו חלק באירוע העסקי שלנו? מהי מטרתן ואיך אלו משרתות את המטרה לשמה תתכנסו?
נקודה חשובה נוספת היא לברר מבעוד מועד לגבי השכרת ציוד נדרש לסדנאות או ההרצאות - האם קיימים במקום מערכת הגברה, דוכן נואמים, במה, מיקרופון או מיקרופון דש, מסך, מקרן, חיבור למחשב נישא וכיו"ב? במידה ולא, תצטרכו לבדוק עלות השכרתם.
חשוב לציין לגבי כנסים כי במקומות בהם נוהגים לקיים כנסים - אולמות כנסים, אולמות קונגרסים, מרכזי כנסים ועוד מספקים חלק גדול מהציוד ללא תשלום, ותוספת תשלום עבור ציוד מיוחד, כמו לדוגמא מיקרופון דש, במקום מיקרופון רגיל, עם זאת במידה ואתם מעוניינים במקום שאינו שגרתי, אתם מוזמנים להפנות את הבקשה למקום, כדאי גם לבקש לכלול את מחיר השכרת הציוד בהצעה.
המחיר - בכל מקרה ובכל שירות שאנו מבקשים עבור האירוע העסקי, כדאי לבדוק מספר הצעות מחיר.
ההבדלים עשויים להיות משמעותיים יותר ופחות, ובכל מקרה המשוואה הנכונה היא שירות ותמורה טובים עבור מחיר טוב.
מחיר זול מול שירות ותמורה שאינם טובים דיים אינם עסקה משתלמת, המקום הטוב לא בתקציב? ראו ובדקו את האפשרויות העמודות בפניכם - אם, לדוגמא, אתם מתכננים גיבוש וכחודש לאחר מכן הרמת כוסית לכבוד החג תוכלו לגייס את שני התקציבים ולאחד אותם לאירוע אחד שיהיה "גם וגם".
בהצלחה!
|
 |
|
חתונה ואורחים
כולנו יודעים שזוג המתכנן חתונה מבצע פרויקט מסובך ומורכב. מעטים יודעים שגם לאורחים בחתונה יש כמה מטלות. כדאי שנהיה מודעים ורצוי שנשתדל לעשות את מטלותינו על הצד הטוב ביותר, כדי לא לאכזב ולא להתאכזב.
למשל, נתחיל מהתחלה: קיבלתם הזמנה לחתונה. ברוב ההזמנות, מציינים למטה מספרי טלפון לאישור הגעה לחתונה. רבותי, זה לא מידע מקרי: המזמינים מצפים שתצלצלו ותאשרו הגעה. אם יש כתובת מייל, כתבו דואל.
כשאתם מצלצלים לאשר הגעה לחתונה, אנא הקפידו לציין עוד מספר פרטים.
למשל: כמה אנשים יגיעו. זה יעזור לזוג לחשב כמה מנות יידרשו לחתונה , וזה פרט חשוב. אם אתם מתכוונים לצרף את הבן החייל, אנא ציינו זאת כדי שישמרו מקום גם עבורו.
לגבי ילדים קטנים: כדאי להביא אותם לחתונה רק אם אתם קרובי משפחה מדרגה ראשונה: אחי החתן, אחות הכלה. אם אתם שכנים של הורי הכלה, השקיעו מעט מאמץ וחפשו שמרטף. זה יעלה מעט יותר, אבל כולכם תיהנו הרבה יותר: הילד ילך לישון בזמן אמת במיטתו מבלי להתענות ואתם תוכלו לרקוד בחתונה בלי הפרעה. גם הרוקדים האחרים ייהנו כך יותר, מאשר אם יצטרכו לדאוג לא לדרוך על רגלי הילד המסתובב - והמשתובב - ברחבה.
ידוע לכם שבערב החתונה יש לכם ישיבה ולכן תגיעו באיחור? תודיעו מראש על האיחור לחתונה.
לקראת החתונה, תתכוננו בהתאם לדרגת הקירבה שלכם. אם אתם מאד קרובים לזוג, תוכלו "לדפוק הופעה". אבל אנא, בנות: רק לא שמלה לבנה בחתונה של החברה!
אם החתונה מיועדת לקהל דתי ואת חילונית, השתדלי ללבוש בגד הולם. שמלה חשופה מאד, שקופה מאד או קצרה מאד תהיה מאד בולטת בין החצאיות הארוכות והפאות המסודרות למשעי. זה נשמע אבסורדי: איך שמלה קצרה ושקופה, שבקושי נראית, יכולה להיות בולטת? תתפלאו: זה אפשרי!
הכינו את הביגוד והאביזרים הנלווים מראש, כדי שלא תבזבזו זמן יקר בערב החתונה.
השקיעו מעט חשיבה לגבי המתנה. אל תחסכו והשתדלו להיות נדיבים. הזוג הצעיר השקיע בחתונה את מיטב זמנו וכספו- נסו גם אתם להיות נחמדים ולגמול להם בהתאם. אתם מרגישים שאתם מאד רוצים להעניק מתנת חתונה אישית, ולא רק כסף? קנו מתנה קטנה לזיכרון רגשי עתידי, וצרפו צ"ק גדול למימוש מעשי מיידי.
ביום החתונה, דאגו לסיים את כל ההכנות מוקדם ככל האפשר. קחו בחשבון פקקים בדרך לחתונה ? בעיקר בימי חמישי ? וצאו מהבית חצי שעה מוקדם יותר מהתכנון הרגיל. הימנעו מלהגיע לחתונה אחרי הגעת הזוג או אחרי סיום החופה.
אם אתם לא מכירים את הדרך למקום- גני אירועים , הכינו מראש שעורי בית. הצטיידו במפה מעודכנת ונסו להציץ בה מראש. יש לכם מכשיר GPS? זה הזמן להשתמש בו: זה יחסוך לכם הרבה מתח וטעויות בדרך לחתונה. כך תגיעו רגועים, רעננים ותוכלו לנצל את הזמן להתהולל , במקום להתבלבל בשבילי ארץ ישראל.
בשעה טובה, הגעתם לחתונה. גשו לברך את החוגגים. ברור שאינכם מכירים את שני הצדדים, כיון שאתם אורחי צד אחד בלבד. ברכו קודם את מי שאתם מכירים, אבל גשו אחר כך לברך גם את הצד השני. אם יש להם זמן, טרחו אפילו להסביר בקצרה מי אתם. למשל: -"אני עובדת עם אורלי באותו משרד", "אודי ואני שירתנו יחד בצנחנים", "טיילנו יחד בהודו" וכו". ההורים ישמחו אם תזרקו גם מחמאה קטנה...
בזמן החופה, כבדו נא את המעמד: שמרו על השקט, כבו את הטלפונים הסלולאריים ודחו את הרכילות / פטפוט / ציטוט לשעה אחרת. השתדלו להישאר עד תום החופה, ולא לרוץ כדי לתפוס מקום ליד השולחנות באולם החתונה.
לאחר החופה, אם החלטתם לגשת לברך את הזוג, המתינו בסבלנות ואל תידחפו ? זה לא תור לאוטובוס...
כעת הגיע הזמן להיכנס לאולם החתונה ולהתיישב ליד השולחנות. אם המקומות סודרו מראש, המלאכה קלה למדי. אבל גם ליד השולחן יש מספר כללים. למשל: נסו ? בעדינות - לפתח שיחה סביב השולחן. זה לא אומר שאתם צריכים להיצמד לאדם חף מפשע ומרשע ולספר לו את כל קורותיכם. בהחלט מומלץ להסתפק בשיחה קלילה ובעיקר: אנא, הימנעו מרכילות!
סיימתם את הארוחה והחלטתם לגשת לרחבת הריקודים? יופי לכם! רק אנא: כבדו קודם את ריקוד החתן-כלה ואל תהרסו להם את ההופעה המרגשת. גם בהמשך, נסו לרקוד אבל לא לגנוב את ההצגה מהחתן והכלה.
החתונה מסתיימת? ברכו והיפרדו לשלום. אנא זכרו לצלצל כעבור יום-יומיים, להודות ולחלוק רשמים. השתדלו לחלוק רק רשמים חיוביים ? כי מה תועילו כעת אם תספרו לכלה שסלט הכרוב היה חיוור? מה היא תעשה כעת? תוסיף לו סומק? היא רק תעלה סומק בלחייה וזה ודאי לא יעלה את מפלס מצב הרוח.
החתונה הסתיימה וכעת כדאי לשמר רק רשמים חיוביים.
אז בילוי נעים וטעים ולהשתמע בחתונה הבאה
בהצלחה!
האירוע שלנו
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
אתרים מומלצים מתחומים אלו:
|
|
|